Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дієслова, що відрізняються за завершеністю дії, яку вони виражають, утворюють своєрідні пари саме за цією граматичною категорію. Варто зазначити, що різноманіття префіксів, які виражають її, більше, ніж просто «з-», знайоме з пари питань «що робити?» і «що зробити?». Іноді префікси можуть бути досить різні, а в деяких випадках змінюється і корінь дієслова, коли воно переходить з одного виду в інший. У ході виконання даного завдання дитина ознайомиться з такими специфічними випадками. На екрані перед учнем міститься досить цікавий малюнок. Зображено прибульців, що злетілись разом і літають космічним простором, балакаючи і ділячись новими вивченими дієсловами. Всі прибульці різні за зображенням, симпатичні, яскраві. Ці образи додають вправі інтерактивності, а головне – посилюють ігровий аспект, адже дитина може сама вигадати сюжет – навіщо вони прилетіли, про що ще вони балакають та що вивчають. Серед прибульців є двоє, які вимовляють одне дієслово – але у різних видах. Цю пару і треба знайти. Особливість цих дієслів у тому, що вони відрізняються більш суттєво, ніж просто наявністю чи відсутністю префікса «з-». тож єдиний критерій при виконанні цього завдання, є лексичним. Учень має зрозуміти, де пара слів, які означають однакову дію, але різної ступені завершеності. Коли дитина виділить їх, то пройде на наступний рівень, де прибульці говоритимуть інші дієслова, серед яких також буде відносно нетипова пара за критерієм завершеності чи незавершеності.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.5
Утворюємо пару
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися