Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Як вже знає дитина, прикметники не є унікальними, як іменники. Якщо серед цієї частини мови трапляються випадки, коли для назви різних предметів використовується один і той самий іменник, то для прикметників характерним є зворотній перебіг подій: більшість з них однаково добре описують предмети, що між собою не пов’язані, аби лише вони дійсно мали цю прикмету або рису. Наприклад, футбольним може бути мʼяч, а також форма, ворота, стадіон тощо. Відтак можливо підібрати спільну ознаку для різних предметів – і ця ознака називатиметься одним прикметником. Таким чином за допомогою цих прикметників стає можливо виділити спільні ознаки. Цим і займеться дитина у ході виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься зображення кількох предметів, які відрізняються за багатьма категоріями, в тому числі і зовнішньо, хоча при цьому між ними є й дещо спільне, наприклад, обидва ці предмети є різними продуктами або стравами. Під ними у хаотичному порядку розкидані прикметники. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб виділити ознаки, котрі є спільними для обох цих предметів. Єдиний критерій – лексичний. Учень має підсумувати все, що він знає про ці предмети, про їхнє використання і зовнішні ознаки. Після цього треба по черзі розглянути кожен прикметник – чи підходить він для опису і першого, і другого обʼєктів. Коли дитина вибирає такий прикметник, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії з іншими предметами та новим набором прикметників.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.8
Вибираємо спільні ознаки
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися