Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Як вже відомо дитині, прислівники виділяються серед інших самостійних частин мови тим, що вони не мають звичайних граматичних категорій, вони незмінні. Це означає, що кожен прислівник – інфінітив, тобто початкова форма, а відтак різноманіття цих слів пояснюється не кількістю форм, а саме кількістю різновидів: є прислівники, що означають місце дії, емоційний стан, ознаку ознаки, час дії тощо. Проте, хоча ця частина мови відрізняється від інших, у її творенні часто використовуються ті ж морфеми, що і у багатьох іменних частинах мови. У ході виконання цього завдання дитина закріпить свої знання про те, як творяться прислівники, переробляючи іменники, прикметники або інші частини мови саме на них. На екрані перед дитиною на кожному етапі завдання міститься зображення того чи іншого самостійного слова. Його корінь зберігається і переходить у прислівникову форму. Ті ж елементи, які треба змінити, виділені у квадратики. Якщо до слова треба додати префікс, якого досі не було, то квадратний порожній, якщо ж треба замінити суфікс та закінчення на суто прислівниковий суфікс (закінчень ці слова не мають), то саме ті морфеми, що підлягають заміні, й забрано у квадратик. Учень вибирає приставки та суфікси серед морфем, які містяться під цим словом. Для того, щоб зробити правильний вибір, дитина має визначитись зі значенням, що мусить мати новоутворений прислівник. А наявність варіантів є додатковою підказкою, адже прислівникові морфеми служать орієнтиром у пошуках значення для цих слів. Коли дитина утворює прислівник, то проходить на наступний етап. Важливо, що у завданні вказується, на яке питання має відповідати прислівник, що треба утворити. Це теж є важливою підказкою для учня.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.10
Творення прислівників
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися