Словосполучення є поєднанням двох і більше слів, де одне є головним, а інше приєднується до нього. У більшості випадків існує узгодження: додаткове слово співпадає з головним за відмінком, числом, родом. Якщо ж граматично вони не узгоджуються, то в єдину структуру перетворитись не можуть: аби прикметник дійсно описував іменник, він має повторювати його граматичні категорії. У ході виконання цього завдання дитина шукатиме помилки граматичного типу у словосполученнях. На екрані перед дитиною міститься малюнок. Він дуже цілісний: є фон, велика кількість елементів різного кольору та характеру, перспектива, персонажі. Ця ілюстрація є центром уваги дитини, тож буде зручно працювати із словосполученнями, адже ті описують дану ілюстрацію. Ці словосполучення знаходяться під малюнком. Кожне по-іншому описує те, що зображено там. Одне словосполучення може акцентувати увагу на персонажах, інше – на пейзажній складовій, третє – описувати обʼєкт, що динамічно рухається. Дитина вивчає всі ці словосполучення, шукаючи те, що саме вони описують на малюнку. Проте одне з них містить помилку. Попри те, що лексично словосполучення правильне і дійсно називає та описує те, що є на малюнку, граматично слова у ньому не співпадають. Через це не утворюється відповідних звʼязків між словами. Дитина має знайти таке словосполучення та виділити його. Коли учень це зробить, то пройде на новий рівень до іншого малюнка та нового набору словосполучень.
Учень/учениця:
- утворює словосполучення за мовними нормами з двох або більше повнозначних слів;
- узгоджує слова у словосполученнях згідно з мовними нормами.
Учень/учениця:
- розрізняє на слух мовні одиниці: звуки, склади, слова, словосполучення, речення; встановлює їхню кількість;
- виявляє на слух мовні одиниці, вимовлені з порушенням правил вимови, або із зазначеними у завданні прикметами.
Учень/учениця:
- використовує контекст речення як ключ до значення слова або фрази;
- виділяє та правильно використовує синоніми, антоніми, омоніми.
Учень/учениця:
- розуміє та визначає взаємозв’язок між словами та їх використанням для опису предметів та їхніх ознак, дій, явищ тощо;
- розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення;
- співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами значення;
- визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням;
- розрізняє відтінки лексичного значення споріднених слів, описує різницю між спорідненими словами;
- має навички вираження емоційних та оціночних відтінків висловлювання з використанням позитивної/негативної конотації.
Учень/учениця:
- виконує певні навчальні дії на основі прослуховування чи читання слів та фраз.