Як свідчать науковці, перші літери буквеної абетки були створені на основі предметів оточуючого світу, які служили для наших пращурів джерелом натхнення. Але звʼязок обʼєктів, які знаходяться навколо нас, та букв можна використати і зараз: для кращого запамʼятовування літер. На екрані дитина бачить зображення певного предмета, з яким вона стикається регулярно, чи не кожного дня. Це може бути олівець, бублик тощо. В будь-якому разі цей предмет своєю формою схожий на ту чи іншу літеру, яка позначає на письмі голосний звук. Під малюнком учень бачить кілька букв, серед яких і знаходиться одна, яка є подібною до цього предмета. Її дитина і має виділити. Після цього учень переходить до наступного етапу вправи, де бачить на екрані зображення іншого предмета та вже нові літери під ним, серед яких має обрати правильну. Різноманіття малюнків гарантує збереження цікавості дитини до виконання вправи, а також допоможе їй краще вивчити букви, які використовуються для позначення голосних звуків. В майбутньому учень зможе асоціювати предмети та букви, що буде для нього додатковою «шпаргалкою», спонукатиме порівнювати оточуючі предмети з літерами, розвиватиме увагу та уяву. Важливо, що рух дитини між етапами здійснюється й у випадку невірної відповіді на питання.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.