Літери є самодостатніми графічними знаками, які мають головну мету – вираження на письмі звуків усної мови для ефективного спілкування. Але разом з тим літери у своїй формі створювались під впливом натхнення від обʼєктів навколишнього світу, принаймні у давні часи. Наразі букви вже не схожі на предмети, але у багатьох предметах, які нас оточують кожного дня, можна знайти риси, притаманні тим чи іншим літерам.
На екрані учень бачить певний предмет, досить знайомий йому і звичний. Завдання полягає у тому, щоб серед букв, які знаходяться під цим предметом, вибрати ту єдину, яка нагадує його своєю формою. Після цього дитина проходить на наступний етап вправи. Механіка виконання завдання залишається такою ж, як і раніше, але працювати треба з іншим предметом та новими буквами. При цьому дана вправа присвячена лише приголосним.
Завдяки її виконанню дитина краще вивчить форму літер, бо зможе у навколишньому світі знаходити підказки для себе. Разом з тим наявність цікавих ілюстрацій додає вправі ігрового аспекту та посилює цікавість до неї з боку учня.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розрізняє мовні та немовні, близькі та схожі звуки рідної мови; має розвинений фонематичний слух, що дозволяє диференціювати фонеми; оволодіває мовними та немовними засобами виразності та прийомами звукового аналізу слів; усвідомлює звуковий склад рідної мови.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.