Ця вправа є протилежною до попередньої. Тепер дитині потрібно шукати варіант, де слів у фразі чи реченні менше. Для цього на екрані зображено два малюнки. Над ними є дві кнопки – над кожним по одній. Ці кнопки при натисканні активують аудіозапис з описом того, що зображено на малюнку. Хоча розмір картинок фактично однаковий, описи за кількістю слів є різними. Коли дитина обирає той, який містить менше слів, вона натискає на відповідний малюнок. Після цього учень проходить далі у завданні, на наступний його етап. Тепер він бачить на моніторі іншу пару малюнків, але мета залишається тією самою. Оскільки механіка завдання одноманітна, саме стиль зображення казкових персонажів та розумних звірів зберігає цікавість дитини до цієї вправи. Тим не менш, повторення аналогічних дій є важливим та ефективним засобом тренування навички розділення потоку мовлення на складові частини. Дитина, слухаючи запис, водночас і перераховує слова, і розуміє суть повідомлення. Таким чином розвивається зосередженість дитини та увага.
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.