Майже кожна літера української мови, окрім мʼякого знака, виражає в мовленні певний звук. Звуки в свою чергу складаються у слова. Таким чином послідовність букв на письмі означає певне слово. Це є очевидним для дорослої людини, але дуже важливим і непростим для сприйняття дитини. Ця вправа має на меті розвинути в учневі краще розуміння буквених знаків.
На екрані дитина бачить певний предмет, під яким окремими літерами написана його назва. Проте цей підпис є неповним – пропущена перша літера. Завдання, що стоїть перед дитиною у цій вправі, полягає у тому, аби доповнити слово та поставити вірну літеру на своє місце. Коли учень зробить це, то незалежно від того, чи вдале рішення він прийме, переходить до наступного етапу вправи. На новому рівні його чекатиме вже інше слово, але і у його назві, що також знаходитиметься під малюнком, буде пропущено першу літеру. У ході виконання цього завдання учень на кожному етапі промовляє назву нового предмета і вчиться розділяти звуки у слові на окремі елементи, кожен з яких співвідноситься з певною літерою. Також це завдання корисне для розвитку уваги та памʼяті дитини.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розрізняє мовні та немовні, близькі та схожі звуки рідної мови; має розвинений фонематичний слух, що дозволяє диференціювати фонеми; оволодіває мовними та немовними засобами виразності та прийомами звукового аналізу слів; усвідомлює звуковий склад рідної мови.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.