Слова будуються з літер так само, як будинки – з цегли та каміння. У ході виконання цього завдання учень має навчитись самостійно будувати слова, користуючись можливістю вибору з кількох варіантів. На екрані дитина бачить певний малюнок, що зображує предмет або істоту. Під зображенням є слово, яке цей обʼєкт називає. Слово є неповним – у ньому пропущена перша літера. Завдання, що стоїть перед учнем, полягає у тому, щоб самостійно вибрати серед двох варіантів ту літеру, яка має бути на початку слова і яка була пропущена. Малюнок виконує подвійну роль. З одного боку він привертає увагу дитини та стимулює її уяву. З іншого – саме малюнок підказує учню, що за слово написане на екрані, та як воно має звучати. Зрозумівши, що це за обʼєкт, дитина згадує правильну його назву та розуміє, яка літера у ній має бути першою. Незалежно від того, чи вірно обере з двох варіантів дитина, рух між етапами продовжиться, адже навіть у випадку помилки правильний варіант просто зʼявиться на екрані, після чого учень матиме змогу перейти до наступного рівня, де слово, а відтак і малюнок будуть вже іншими.