За допомогою слів можна не тільки називати предмети та описувати події, а й доповнювати повідомлення тими чи іншими деталями, які важливі для правильного розуміння ситуації. Це вміння й тренується у ході виконання цього завдання.
Дитина бачить на екрані зображення певної ситуації, учасники якої – казкові звірі та персонажі. Наприклад, пара танцюючих лисенят. Над малюнком міститься речення, яке описує зображення. Але це речення є неповним – бракує слова, яке передавало б дію, називало б предмети або їхню кількість. Дитина має доповнити речення, обравши з кількох варіантів, які знаходяться під малюнком, той, який дійсно відповідатиме зображенню. Після цього дитина переходить на наступний етап завдання, на якому бачить на екрані вже зовсім інший малюнок. На кожному рівні змінюється не тільки зображення, а й характер слова, яке треба вставити. Наприклад, якщо у завданні з танцюючими звірятами пропущене слово означає їхнє число, то на наступному рівні, наприклад, може бути пропущене вже те слово, яке означає дію або зображений на малюнку процес. Всі ілюстрації до етапів вправи мають приємний стиль зображення та багату деталізацію картинок.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.