Слова будуються за допомогою літер. Кожна з них має своє звучання, але разом вони утворюють не просто набір звуків, а слово, що має також і певне значення.
На екрані дитина бачить неповне слово, якому бракує літери для того, щоб воно мало сенс. Під цим словом міститься кілька варіантів літер. Також на екрані дитина бачить зображення предмета, який це слово називає. Малюнок є підказкою для дитини, адже за ним учень має можливість зрозуміти, яке саме слово треба утворити в результаті.Дитина також має можливість прослухати, як слово звучить повністю, що теж полегшує і спрощує вибір. Учень обирає потрібну літеру та перетягує її на вільне місце. Утворивши таким чином слово, дитина переходить на наступний етап вправи, де бачить на моніторі вже зовсім інше зображення та набір літер. Важливо, що на наступний рівень завдання дитина проходить навіть тоді, коли робить помилковий вибір, просто у цьому випадку правильний варіант зʼявляється на екрані, і дитина може побачити його. У ході виконання цієї вправи працювати треба тільки з приголосними, тож дитина тренується у їхньому запамʼятовуванні. Окрім того, це завдання розвиває памʼять та увагу учня.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: розрізняє мовні та немовні, близькі та схожі звуки рідної мови; має розвинений фонематичний слух, що дозволяє диференціювати фонеми; оволодіває мовними та немовними засобами виразності та прийомами звукового аналізу слів; усвідомлює звуковий склад рідної мови.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.