За допомогою слів можна виражати думки, емоції, почуття, називати предмети, описувати якості та явища навколишнього світу. А також слова використовуються для того, щоб описати та назвати певну дію. Ця вправа присвячена тренуванню вміння дитини розпізнавати протилежні дії та впізнавати їх. На екрані зображено два схожих персонажа (казкові тваринки, герої казок та улюблених дітьми сюжетів), які виконують різні дії. Над малюнком міститься завдання, у якому вказано, який з двох персонажів має бути обраний дитиною. Але сам персонаж на називається – замість цього називається дія, яку він виконує. Тож дитина має аналізувати зображення і персонажів не за їхньою зовнішністю, а за тим, що вони роблять. Після того як дитина зробить свій вибір, вона переходить до наступного етапу вправи, при чому не важливо, вірний варіант учень обрав чи ні, адже навіть у випадку помилки вправа продовжується після того, як учень побачить на екрані правильний варіант. Всі персонажі намальовані у приємному стилі, схожому на стиль ілюстрацій до дитячих книжок. Малюнки мають багату деталізацію та яскраво оформлені.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: демонструє розуміння загальновживаних дієслів та прикметників шляхом підбору до них антонімів та синонімів.