Цей рівень вчить дитину працювати з базовими поняттями мови. Учень осягає основи фонетики, вчиться диференціювати звуки, які кожного дня використовує під час спілкування. Процес вираження думок стає більш осмисленим, що допомагає дитині краще виражати себе, свої почуття та спілкуватися як з однолітками, так і з дорослими більш вільно. Разом з тим, окрім суто практичних навичок, цей рівень пропонуює дитині низку вправ, які дають базу для вивчення граматики, фонетики та розвитку лексики.
Вміння і бажання читати формується у дітей 3-4 років дуже індивідуально. Освітні стандарти також висувають лише орієнтовні поради для навчання дитини читанню. А рішення як і чому навчати дитину приймають саме батьки, орієнтуючись на індивідуальних особливості малюка. Тому в цьому розділі велику увагу приділено звуковому та візуальному супроводу завдань. Ті діти, що ще не читають, зможуть зрозуміти завдання з графічного оформлення, звукових елементів чи за допомогою батьків.