Слова виражають поняття або називають предмети. У другому випадку те, що означає слово, майже завжди можна зобразити на екрані. Через зображення дитина згадує спочатку саме слово (тобто назву предмету), а після цього – як воно пишеться за допомогою літер. На екрані учень бачить малюнок. Знаючи, яким словом зображений предмет можна назвати, учень має згадати, з якої букви це слово починається. Після цього з-поміж кількох варіантів для першої букви цього слова, що зображене у вигляді малюнка, дитина обирає той, що є вірним, на її думку, варіантом. Ці варіанти першої букви знаходяться під малюнком і мають цікавий стиль оформлення, тоді як сам малюнок предмету зображається у звичному для дитячої книги стилі, з яскравими деталями та приємною кольоровою гамою. На наступному етапі вправи, куди переходить дитина незалежно від правильності відповіді, учень бачить новий обʼєкт та інші букви у якості варіантів. Це завдання не тільки тренує знання правопису, а й допомагає краще зрозуміти, яким чином графічні символи передають на письмі поняття про той чи інший предмет.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.