Речення є наступним після словосполучення рівнем будови мовних одиниць для спілкування. Воно виражає закінчену думку і містить у собі кілька складників, серед яких є центральні слова, що передають основну інформацію, та додаткові, важливі для уточнення. У ході виконання вправи дитина вчиться розділяти речення на окремі слова та лічити їх. На екрані учень бачить малюнок, над яким і є речення, що містить опис зображення. Дитина також має змогу прослухати його, натиснувши на відповідну кнопку.Зазвичай це речення досить коротке. Дитина має порахувати кількість слів у ньому та обрати ту цифру серед варіантів відповіді під малюнком, яка цій кількості відповідає. Після цього дитина переходить до наступного рівня завдання – вона бачить вже іншу картинку, а її опис може складатись вже з іншої кількості слів. При цьому дуже важливим є саме ігровий аспект завдання. Оскільки механіка виконання вправи досить одноманітна (що було зроблено спеціально для кращого опанування дитиною навички диференціації слів речення), саме наявність цікавих ілюстрацій та милих персонажів посилює інтерес дитини до вправи.
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.