Слова складаються зі звуків в усному мовленні, так само як з букв – на письмі. При цьому важливим є не тільки певний чіткий набір букв, а й їх розташування відносно одне одного, тобто правильний порядок. У ході виконання цієї вправи дитина вчиться визначати та самостійно змінювати порядок букв. На екрані дитина бачить просто буквений ряд, який складається з кількох елементів, що стоять у довільному порядку. Міститься завдання, у якому чітко вказано, яке слово має бути побудоване з цих букв. Дитина переміщує літери, змінюючи їх порядок та будуючи таким чином потрібне слово. Також на екрані міститься ілюстрація, яка зображує той предмет ти істоту, яку треба назвати за допомогою новозбудованого слова. Малюнок привертає увагу дитини та допомагає їй не заплутатись, а також робить вправу більш цікавою. Важливо, що учень не просто ставить одну букву на своє місце – він самостійно змінює літери місцями. Це допомагає йому зрозуміти роль порядку літер у слові, а також допомагає запамʼятати, як правильно пишуться ті чи інші назви. Навіть якщо дитина десь помилиться, на наступний етап пройти все рівно вдасться – просто спочатку правильна відповідь зʼявиться на екрані.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.