Літери є складовими частинами слів, їхнім будівельним матеріалом. Оскільки букви передають звуки на письмі, то для письмової мови літери мають те ж значення, що звуки – для усної. Це завдання присвячено тренуванню навичок роботи з буквами у процесі складання слів. На екрані учень бачить картинку, яка зображує той чи інший предмет. Ця ілюстрація є підказкою – саме цей предмет потрібно буде написати за допомогою набору літер, що вже є у розпорядженні дитини. Ці букви знаходяться з іншого боку біля малюнка. Учень має розташувати їх у правильному порядку, аби утворити те чи інше слово. Коли дитина це робить, то переходить до наступного етапу вправи, на якому на екрані зʼявляться вже нові малюнок та набір букв. Навіть якщо дитина помилиться під час роботи з літерами, вона все рівно перейде до наступного рівня вправи, але після того, як побачиться вірну відповідь на моніторі. Це завдання допомагає дитині більш вільно працювати з порядком літер, навчитись самостійно працювати над складанням букв, вміти співзіставляти зображення зі словами. Також це завдання корисне для розвитку уваги дитини.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.