Це завдання є протилежним до попереднього. Учень має шукати та виділяти не одне, а два слова, де наявні або відсутні певні букви, вказані у завданні.
На екрані на кожному етапі вправи дитина бачить новий набір з кількох різних слів. Над ними і міститься завдання, у якому вказано, на які букви треба звернути увагу, що потрібно вибрати та виділити. Дитина читає слова та аналізує їхню будову. Далі учень має зрозуміти, в яких з них є потрібні літери, а в яких – ні. Всі приголосні літери виділено більш яскравим, зеленим кольором для того, щоб спростити пошук. Після того, як дитина обере необхідні слова, починається наступний етап завдання, де на екрані зʼявляться вже нові слова та інші букви для пошуку.
Ця вправа тренує знання приголосних, адже тільки ті букви, що виражають на письмі приголосні звуки, використовуються у формулюванні завдання. Також це завдання є корисним для розвитку памʼяті загалом і особливо воно допомагає розвинути увагу та зосередженість дитини. На новому етапі вправи треба шукати вже не слова без певних літер, а навпаки – ті, в яких вказані літери присутні. Таким чином механіка виконання вправи залишається незмінною, а от критерії та спосіб виконання – різним в залежності від етапу.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: розрізняє мовні та немовні, близькі та схожі звуки рідної мови; має розвинений фонематичний слух, що дозволяє диференціювати фонеми; оволодіває мовними та немовними засобами виразності та прийомами звукового аналізу слів; усвідомлює звуковий склад рідної мови.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.