Літери використовуються для написання слів, тобто їхнього графічного втілення на письмі. Літери можуть мати два види зображень – вони можуть зображуватися великими або маленькими. Великі букви використовуються тільки для власних назв, абревіатур та перших слів нових речень, тоді як маленькими зображуються всі інші звуки слова. Вони, малі літери, в свою чергу відрізняються від великих деякими нюансами зображення.
Аби дитина краще вивчила малі літери, на екрані зображено кілька варіантів. Учень натискає за готовністю на кнопку, яка подає звуковий сигнал – звук, що відповідає букві. Після цього дитина має вибрати серед кількох варіантів один – правильну маленьку букву, що відповідає звуку, який щойно пролунав.
Таким чином дитина вчиться не тільки розуміти звʼязок між буквами і звуками, а й краще запамʼятати, як маленькі літери співвідносяться з великими.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розрізняє мовні та немовні, близькі та схожі звуки рідної мови; має розвинений фонематичний слух, що дозволяє диференціювати фонеми; оволодіває мовними та немовними засобами виразності та прийомами звукового аналізу слів; усвідомлює звуковий склад рідної мови.
Учень/учениця: розрізняє великі та маленькі літери.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.