Мова є чи не найважливішим засобом комунікації, який має дві взаємоповʼязані форми: усну та писемну. Звуки, які ми вимовляємо, мають графічне втілення на письмі у вигляді символів – літер алфавіту.
У ході виконання цієї вправи дитина вчиться на звук визначати літеру. Для цього вона, коли буде готова, має натиснути на кнопку відтворення звуку. Почувши його, учень вибирає серед кількох варіантів ту букву, яка на письмі передає саме почутий нею щойно звук. Коли дитина це робить, то переходить до наступного етапу вправи, на якому треба виконати аналогічні дії, але вже з іншим звуком та новими варіантами відповіді. Навіть якщо, вибираючи серед кількох літер одну, дитина помилиться, то все рівно перейде до наступного етапу вправи. Це завдання є дуже важливим для того, аби дитина краще зрозуміла взаємозвʼязок звуків та літер, запамʼятала, які саме звуки передаються за допомогою тих чи інших букв. Також це завдання корисне для розвитку слухової памʼяті та сприйняття аудіо інформації.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розрізняє мовні та немовні, близькі та схожі звуки рідної мови; має розвинений фонематичний слух, що дозволяє диференціювати фонеми; оволодіває мовними та немовними засобами виразності та прийомами звукового аналізу слів; усвідомлює звуковий склад рідної мови.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.