У ході виконання цієї вправи учень опановує вміння обирати потрібне слово за критерієм наявності у ньому тої чи іншої літери. На екрані дитина бачить нового для себе казкового персонажа – Суперхлопчика. Цей дитячий супергерой ловить слова, і саме учень має йому допомогти. Навпроти зображення Суперхлопчика є кілька слів, які намальовані у центрі зірочок. Серед цих слів треба знайти одне, потрібне, яке починається з літери, що вказана у завданні. Дитина обирає потрібну зірочку та переносить Суперхлопчика до неї. Наявність у вправі цього персонажу є важливим сюжетним ускладненням, яке з одного боку додає вправі ігрового аспекту, а з іншого – стимулює учня краще концентруватись на завданні та мотивує його. Коли дитина робить свій вибір, то переходить до наступного етапу вправи, де бачить на екрані вже нові зірочки з іншими словами. Міняється також і буква, з якої починатиметься задане слово. Але в будь-якому разі на кожному етапі це літера, яка позначає голосний звук. Ця вправа є корисною для розвитку памʼяті дитини та її вміння працювати зі словами за допомогою різних критеріїв відбору.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.