Літери є складовою частиною написаних слів, їхнім будівельним матеріалом. При цьому у різних словах літери повторюються, навіть якщо звʼязку між цими словами і не існує. У ході виконання цього завдання дитина має наочно пересвідчитись у цьому. На екрані учень бачить написане речення, яке дублює картинку, наприклад, собаку, яка сидить біля будки тощо. Деякі слова цього речення можуть починатись з однієї літери. Над малюнком і реченням є завдання, у якому вказано, яку саме букву кількох слів треба знайти. Учень знаходить слова, що починаються з вказаної літери, і виділяє їх. Після цього він переходить до наступного рівня вправи, на якому на моніторі зʼявляється вже нове зображення, інше речення, а літера, що вказана у завданні, теж змінюється. Таким чином учень на кожному етапі має опрацювати відразу великий обʼєм інформації, співзіставивши малюнок з реченням, прочитавши всі слова у ньому та знайшовши серед них необхідні літери. Таким чином тренується увага, вміння зосереджуватись, співзіставляти зображення зі словами, які його описують. Також ця вправа корисна для вміння читати та працювати з літерами.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.