Після того, як дитина засвоїть базові відомості про звуки та букви, необхідно починати працювати вже зі словами. Слова мають лексичне значення, тобто за їхньою допомогою люди називають предмети, явища та розповідають про дії або почуття. Але разом з тим слова мають і зовнішню форму – звуки, які звучать при їх вимові, та букви, які ці звуки позначають на письмі. Завдання ,яке ставиться перед дитиною у цій вправі, полягає у тому, щоб визначити першу літеру слова. На екрані учень бачить малюнок. Над зображенням містить завдання, де вказано, до якого слова треба знайти першу літеру, тоді як малюнок – це, звісно, зображення названого обʼєкта. Учень має з-поміж варіантів перших букв, які містяться під малюнком, знайти вірний. Після того, як дитина робить свій вибір, вона переходить до наступного рівня вправи. На новому етапі завдання змінюється: зʼявляється і інше слово (а разом з ним і малюнок, тож дитині не доведеться нудьгувати), і нові варіанти відповіді. Учень переміщується між етапами вправи незалежно від того, чи правильну відповідь він дає на питання різних рівнів.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розрізняє мовні та немовні, близькі та схожі звуки рідної мови; має розвинений фонематичний слух, що дозволяє диференціювати фонеми; оволодіває мовними та немовними засобами виразності та прийомами звукового аналізу слів; усвідомлює звуковий склад рідної мови.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.