Після того, як дитина ознайомиться з голосними і навчиться їх впізнавати, наступний етап – пошук голосних звуків у слові. На екрані дитина бачить певне слово, у якому тільки один голосний звук (який може повторюватись) , а всі інші – приголосні. Це слово супроводжується якісно виконаною ілюстрацією, на якій зображено той чи інший обʼєкт. Під зображенням і словом є кілька варіантів голосних літер. Завдання дитини полягає у тому, щоб обрати ту, яка є у слові. Після цього дитина переходить на наступний етап вправи, де бачить вже зображення іншого обʼєкту, а також нові варіанти літер під ним. Картинки, які супроводжують кожний рівень вправи, не тільки посилюють інтерес учня до її виконання, а й стимулюють розвиток концентрації на завданні. Оскільки у всіх словах, з якими доведеться працювати у вправі, є тільки по одній голосній, дитина швидко навчиться відрізняти їх від приголосних. Також у ході виконання цієї вправи розвивається увага та зосередженість дитини. Важливо, що малюк переходить на наступний рівень завдання навіть у випадку невірної відповіді на питання попереднього етапу.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.