Українська мова має містить велику кількість слів і ще більше – словоформ. Аби передавати різноманіття слів за допомогою обмежених у кількості засобів (тобто букв алфавіту, котрих набагато менше словникового запасу мови), необхідні повтори. Більше того, деякі слова, чиє значення дуже відрізняється одне від одного, мають подібне написання за виключенням всього лише однієї літери. На екрані зображена пара таких слів. Вони повністю однакові за винятком однієї літери, яку у ході виконання цього завдання і має виділити учень. Після цього він переходить до наступного етапу вправи, на якому буде зображено вже нову пару слів. Важливо, що дитина продовжить виконання завдання навіть якщо помилиться і вкаже невірну літеру. У цьому випадку правильний варіант сам стане виділеним на екрані, після чого учень зможе продовжити виконання вправи. Коли дитина виконує завдання, вона неодмінно читає всі слова, що зʼявляються на моніторі. Таким чином, бачачи всю схожість їхнього написання, дитина усвідомлює разом з цим і всю відмінність їхнього лексичного значення. Таким чином учень краще розуміє роль літер у побудові слів.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.