Вміння впізнавати літери за звуками є одним із головних, яке дозволяє ефективно користуватись писемним мовленням разом із усним. У ході виконання цієї вправи дитина проходить тренування цього вміння.
На екрані учень бачить кілька кнопок, кожна з яких при натисканні дає свій звук, а саме – звучання певного звука української мови. Під цими кнопками зображуються літери. Завдання, що ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб зʼєднати кожну літеру з тим звуком, який вона передає на письмі. Коли дитина робить це, то переходить до наступного етапу вправи, при чому незалежно від того, чи вдало вона все зробила в минулому. Але у випадку помилки перед проходженням далі учень бачить правильний варіант розташування букв відносно звуків. На наступному рівні вправи механіка завдання залишається такою ж, як і на минулому, але як звуки, так і букви вже інші.
Таким чином ця вправа тренує вміння дитини співвідносити звуки та букви. Для її успішного проходження необхідна увага та вміння концентруватися. Також ця вправа корисна для розвитку памʼяті.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розрізняє мовні та немовні, близькі та схожі звуки рідної мови; має розвинений фонематичний слух, що дозволяє диференціювати фонеми; оволодіває мовними та немовними засобами виразності та прийомами звукового аналізу слів; усвідомлює звуковий склад рідної мови.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.