Синонімами називаються слова, що мають досить близькі значення при різному написанні. За допомогою синонімів можна не тільки точно передавати ту чи іншу думку, більш чітко вказуючи відтінки значення слів, а й описувати двома словами один і той самий процес чи явище. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься робити саме це. На екрані дитина бачить певний малюнок, який зображає ту чи іншу ситуацію. Ця ситуація (у якій, наприклад, може бути якийсь персонаж чи звірятко) може бути описаною не одним, а відразу двома словами з трьох, що знаходяться під малюнком. Дитина має обрати ці слова, оминувши у своєму виборі третє. Після цього учень переходить до наступного рівня вправи, де бачить перед собою вже інше зображення та новий набір слів. У випадку помилки рух між етапами завдання теж здійснюється, тож учень має можливість вчитись на своїх помилках. Синоніми можуть стосуватись будь-яких сторін життя, наприклад, описувати положення предмету або емоцію зображеного персонажа. Ця вправа не тільки допомагає дитині навчитись підбирати синоніми, а ще й розширює словниковий запас слів.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: демонструє розуміння загальновживаних дієслів та прикметників шляхом підбору до них антонімів та синонімів.