Абетка або алфавіт – це послідовний ряд буквених символів, які притаманні певній мові та використовуються нею задля передачі звуків на письмі.
У ході виконання цієї вправи учень вчиться співзіставляти звуки і букви абетки. Для цього на екрані зображені всі літери цього ряду української мови. Дитина, коли буде готова, має натиснути на кнопку відтворення аудіо. Дитина чує звук і має відшукати серед всіх букв абетки, яка зображена на екрані, ту, яка відповідає цьому звуку і є його графічним втіленням. Незалежно від того, чи правильну відповідь дає учень, він після цього переходить до наступного етапу вправи, на якому його чекатиме вже інший звук. У випадку помилки правильний варіант просто з'явиться на екрані, так дитина має змогу вчитись на своїх помилках не закінчуючи передчасно завдання. Всі літери абетки зображені чітко та у правильному порядку.
Ця вправа не тільки дає змогу дитині навчитись краще співзіставляти звуки та букви, а й поступово зробити крок до повного вивчення алфавіту української мови. Також це завдання дуже корисне для розвитку вміння концентрувати увагу та сприймати інформацію на слух.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розрізняє мовні та немовні, близькі та схожі звуки рідної мови; має розвинений фонематичний слух, що дозволяє диференціювати фонеми; оволодіває мовними та немовними засобами виразності та прийомами звукового аналізу слів; усвідомлює звуковий склад рідної мови.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.