Літери – будівельний матеріал для слів. Вони є графічним засобом вираження звуків усної мови. Завдяки літерам ми можемо писати слова, якими спілкуємось між собою. Знаючи значення літер, які саме звуки вони передають, ми можемо читати, тобто відтворювати написане в усній мові.
У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з літерами як зі складовими частинками слів. На екрані учень бачить певне слово, а під ним – два ряди літер у довільній послідовності та малюнок, який вносить у вправу ігровий елемент та робить її більш цікавою для учня. Дитина серед буквеного ряду має знайти всі приголосні, які є у слові, вказаному зверху. Додатковим ускладненням є те, що голосні і приголосні у слові не виділено різними кольорами на відміну від попередніх вправ. Коли дитина виділяє у ряду літер ті, що є у слові, починається наступний етап, де на екрані вже інше слово та нові літери. На наступний рівень дитина проходить навіть тоді, коли помиляється і неправильно обирає літери. В цьому випадку правильні варіанти будуть вказані перед початком нового етапу.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розрізняє мовні та немовні, близькі та схожі звуки рідної мови; має розвинений фонематичний слух, що дозволяє диференціювати фонеми; оволодіває мовними та немовними засобами виразності та прийомами звукового аналізу слів; усвідомлює звуковий склад рідної мови.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.