Ця вправа змінює акцент у процесі пошуку елементів слова. Якщо раніше завдання полягало у тому, щоб знайти у словах певну літеру, то тепер за наявністю тієї чи іншої букви треба обрати саме слово. На екрані дитина бачить і пару слів для вибору, і зображення предметів, які вони називають. Над словами є завдання, у якому вказується, за наявністю якої літери у слові потрібно обрати один варіант з двох. Дитина читає слова, бачить, що саме вони називають, та робить свій вибір. Незалежно від того, вірний її вибір чи ні, учень переходить до наступного етапу вправи, де бачить на екрані іншу пару слів з іншими малюнками, які її супроводжують. Якщо дитина помиляється у виборі, то на екрані з'явиться вірний варінат, перш ніж продовжиться виконання завдання. Ця вправа не тільки удосконалює вміння розпізнавання літер, а й допомагає розширити словниковий запас слів, адже на кожному новому рівні вправи слова змінюються. Важливо, що літера, за наявністю якої потрібно робити свій вибір, виражає на письмі тільки голосний звук.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.