Літери, кожна з яких є окремою одиницею сприйняття і графічним знаком, разом утворюють слова, що можуть бути записані для вираження усного мовлення. Вміти поєднувати окремі літери у єдине слово таке ж важливе як і зворотний навичок – навичок у слові виділяти окремі букви. У ході виконання цього завдання дитина вчиться саме цьому. На екрані учень бачить групу слів. На іншій стороні екрана зображено записник, куди потрібно перенести тільки ті слова, які починаються на вказану у завданні літеру. Коли дитина робить це, то переходить до наступного етапу вправи, на якому записник стає знову чистим, зʼявляються нові слова, а літера, яку треба шукати на початку потрібних слів, теж інша. Важливо, що дитина переходить з етапу на етап незалежно від того, чи вірно вона виконала завдання минулого рівня. Шукаючи вказану літеру на початку кожного слова, дитина тренує вміння читати слова та розділяти їх на окремі буквені символи. Також це завдання корисне для розвитку уваги та зосередженості.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.