Абетка – буквений ряд, який містить всі літери певної мови. У ході виконання цієї вправи учень буде працювати з українським алфавітом, який бачитиме на екрані на кожному етапі завдання. Але при цьому вправа є досить різноманітною, адже на кожному рівні треба шукати різні літери. Завдання, у якому вони названі, учень може прослухати, натиснувши на зелений значок, над абеткою. Додатковою підказкою є зображення у лівому верхньому куті, адже воно містить саме ті приголосні, які має натиснути учень.Дитина ніби «мандрує» алфавітом, виділяючи необхідні літери. Після чого переходить на наступний етап вправи, де чує вже інші літери у завданні і бачить нове зображення-підказку. Хоча ця вправа може здатись спершу складною, однак такий формат є дуже ефективним для вивчення абетки та літер. Коли дитині потрібно буде вивчити весь алфавіт, вона вже буде з ним знайома і зможе згадати порядок літер. Але головна мета цієї вправи – допомогти дитині ознайомитись з місцем приголосних у алфавіті. Адже на кожному етапі вправи букви для пошуку інші, але завжди це ті, які на письмі виражають саме приголосні звуки. Важливо, що рух учня між рівнями вправи здійснюється незалежно від того, чи вірно обирає дитина букви в абетці.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розрізняє мовні та немовні, близькі та схожі звуки рідної мови; має розвинений фонематичний слух, що дозволяє диференціювати фонеми; оволодіває мовними та немовними засобами виразності та прийомами звукового аналізу слів; усвідомлює звуковий склад рідної мови.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.