Таблиця – один із найзручніших форматів подання інформації, адже дані у ній структуровані та мають певну наглядність.
У ході виконання цієї вправи перед учнем стоїть завдання, яке полягає у пошуку тієї чи іншої приголосної. На екрані дитина бачить таблицю, у кожному секторі якої міститься літера. Над таблицею є завдання, у якому вказано, яку саме літеру має знайти дитина на даному етапі вправи. У таблиці вона повторюється кілька разів – знайти і виділити треба всі. При цьому літери у таблиці різного кольору, щоб водночас і посилити цікавість дитини до вправи, і навмисно її відволікти, аби учень краще концентрувався саме на формі літери. Важливо, що у ході виконання цієї вправи треба знаходити тільки ті букви, що позначають на письмі приголосні звуки, тобто ті, вимова яких містить не тільки голос, а й шум. Таким чином, дитина краще запамʼятовує їх. Коли учень робить свій вибір серед літер у таблиці, він переходить до наступного етапу вправи, на якому бачить вже нову таблицю і іншу букву для пошуку.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розрізняє мовні та немовні, близькі та схожі звуки рідної мови; має розвинений фонематичний слух, що дозволяє диференціювати фонеми; оволодіває мовними та немовними засобами виразності та прийомами звукового аналізу слів; усвідомлює звуковий склад рідної мови.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.