У ході виконання цього завдання, як і у попередніх, треба шукати літери у словах. Але цього разу завдання ускладнюється тим, що слів значно більше, як і літер для пошуку. На екрані дитина бачить цілий набір слів, здебільшого знайомих. Над ними зображено обʼєкт, який співвідноситься з одним із слів і є підказкою правильної відповіді для малюка. Цей малюнок має зробити вправу цікавішою і спростити її для дитини. Над малюнком та словами є завдання, у якому конкретно вказані букви, які необхідно відшукати у словах під малюнком. Всі вони – приголосні. Дитина розглядає по черзі кожне слово і шукає там необхідні літери. Всі приголосні літери виділено більш яскравим, зеленим кольором для того, щоб спростити пошук. Після цього учень має виділити одне правильне слово, аби пройти до наступного етапу вправи. Навіть якщо дитина допускає помилку, рух між питаннями завдання все рівно продовжується, однак спершу правильний варіант зʼявиться на екрані. На наступному етапі зʼявляються вже інші слова та, звісно, новий малюнок. Так само змінюються і літери, які треба шукати. Різноманіття слів у вправі дозволяє дитині працювати над розширенням свого словникового запасу.
Але головна мета цього завдання – розвиток уваги учня та вміння знаходити вказані приголосні, які завдяки вправі краще запамʼятовуються.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розрізняє мовні та немовні, близькі та схожі звуки рідної мови; має розвинений фонематичний слух, що дозволяє диференціювати фонеми; оволодіває мовними та немовними засобами виразності та прийомами звукового аналізу слів; усвідомлює звуковий склад рідної мови.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.