Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Займенники можуть не тільки позначати обʼєкт, не називаючи його, а й уточнювати чи виражати відносини між предметами, явищами, істотами. Зокрема це стосується розряду займенників, котрі використовуються для позначення належності обʼєктів. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться саме з такими словами. На екрані перед учнем міститься малюнок – новий на кожному етапі. Хоча ілюстрації завжди різні, дещо у них є спільне, а саме: на кожному рівні є той чи інший персонаж та група обʼєктів, які, згідно х умовою завдання, йому належать. Зміна героя є не тільки декоративною, адже вона відзначається на тому, який саме займенник треба використати. Наприклад, якщо цей персонаж чоловічої статі (хлопчик, дідусь, лікар), то речі «його». А якщо це жіночий персонаж (дівчинка, вчителька, лікарка), значить, ці речі «її». Варіанти того, який саме займенник треба використати, є під малюнком. Учень вибирає правильний, після чого переміщує його у порожнє місце перед словом-назвою групи предметів. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. Різноманіття образів робить вправу цікавішою попри одноманітність механіки виконання завдання. Важливо, що учень на кожному етапі бачить кілька варіантів займенників, тож бажано, аби учень не просто шукав один правильний, а й розбирався з усіма іншими. Батьки, які можуть брати участь в якості спостерігачів, можуть пояснювати, коли саме треба використовувати той чи інший займенник.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.6
Чий предмет?
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися