Прийменники – службові слова, вони належать до частини мови, яка не має своїх типових суто для неї лексичних чи граматичних рис. Значення своє прийменники отримують тільки у тому випадку, коли поряд є самостійні слова, з якими вони, прийменники, повʼязані. При цьому прийменникам притаманне різноманіття. Вказують вони здебільшого на положення явищ та речей, як цілком звичних, так і абстрактних. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться та працюватиме з прийменниками, які дозволяють зрозуміти, що за чим знаходиться, йде, слідує. На екрані перед учнем міститься речення, у якому одне зі слів пропущено. Це слово – прийменник, і за контекстом дитина має зрозуміти сенс речення, і разом з цим – який саме прийменник треба вставити у порожнє місце між самостійними словами. З метою полегшити дитині завдання (оскільки учень може ще не знати словникового набору прийменників) під реченням є кілька варіантів. Дитина за контекстом вибирає той, який вважає правильним, після чого переміщує його на місце, в речення. Коли дитина це зробить, то проходить на наступний етап вправи. Учень має розуміти, що прийменники, як і службові частини мови взагалі, відіграють досить істотне значення у комунікації, попри відсутність самостійного лексичного або граматичного значення. Наприклад, прийменник «після» ставиться й у реченні, де дається визначення таким масштабним явищам, як пори року: «зима йде після осені» тощо. Але разом з цим прийменники чудово служать і для уточнення місцеположення й більш приземлених обʼєктів навколишнього світу.
Учень/учениця використовує прийменники та вміє вводити їх у синтаксичні конструкції.
Учень/учениця створює та поширює різними частинами мови розповідні, питальні, спонукальні та окличні речення.
Учень/учениця доповнює речення 1-2 словами за змістом, обираючи із запропонованих.
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).