Словосполучення є поєднанням двох та більше слів, які належать до самостійних частин мови. Це означає, що, якщо, скажімо, у словосполученні два слова, то у кожного з них є своє лексичне та своє граматичне значення. Відтак, аби словосполучення утворювали єдине, цілісне повідомлення, як за сенсом, так і за граматичними категоріями ці слова мають узгоджуватись. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у складанні словосполучень. Воно є неповним: в наявності тільки одне слово, а замість іншого – порожня ділянка. Учень має з-поміж кількох варіантів слів, які є під словосполученням, вибрати той, який пасує саме для цього конкретного випадку. Вибір свій дитина робитиме суто за лексичним значенням. Наприклад, якщо під іменником є кілька прикметників, то всі вони мають однакову граматичну форму, проте тільки один підходить до іменника за значенням, описуючи ту якість зображеного предмета, яка дійсно у нього, цього предмета, є. Коли учень робить свій вибір та переміщує до порожньої ділянки прикметник, який вважає правильним для утворення словосполучення, то проходить на наступний етап завдання. Там на учня чекатиме нова майбутня пара слів. Кожен етап супроводжується ілюстрацією, на якій зображено цей обʼєкт. Ілюстрація яскрава та має певний настрій, зрозумівши який, простіше вибрати прикметник, що пасуватиме до названого обʼєкта та описуватиме його справедливо. Таким чином малюнок доповнює словесний ряд та підігріває уяву дитини. Біля кожного написаного слова є активна кнопка, натиснувши на яку учень почує його.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця використовує загальновживані та присвійні прикметники.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця використовує зміну закінчень у слові, щоб утворити множину іменника, узгодити між собою слова в словосполученнях і реченнях.
Учень/учениця узгоджує слова у словосполученнях згідно з мовними нормами.
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).