Слова використовуються для багатьох цілей. Вони є способом вираження думок, викладення інформації, а також саме завдяки словам люди мають можливість ефективно комунікувати. Остання функція доповнює всі інші. Коли людина виражає словами ідеї та мрії, вона може не тільки сформулювати їх для себе, а й повідомити їх комусь. Коли людина словами окреслює інформаційне поле то ті чи інші відомості може також повідомити співрозмовнику. Але є слова, які мають суто комунікативне значення. Зокрема, це словосполучення, які стосуються ввічливого звертання. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься використовувати їх. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання є ілюстрація, де описано ту чи іншу життєву ситуацію. Персонаж, зображення якого міститься перед дитиною, хоче сказати ввічливу фразу, але частина її (перша або друге слово) пропущено. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вписати у порожню ділянку потрібне слово. Це завдання є дуже важливим для розвитку навичок з соціалізації, адже ввічливість – це навичка, що є важливою для повсякденного використання у спілкуванні з усіма людьми, які оточують дитину. Завдяки цій вправі учень дізнається більше звернень та словосполучень, які вважаються ввічливими формами. Проте ця вправа надзвичайно важлива і в академічному сенсі. Виконуючи її, дитина вписуватиме у порожні ділянки не поодинокі літери, а цілі слова. Це новий рівень роботи дитини в межах цього ресурсу. Вписуючи окремі слова, дитина, тим не менш, сприймає їх як складову частину словосполучення, тобто структури більш високого порядку з точки зору мови в цілому, та, зокрема, граматики.
Учень/учениця використовує зміну закінчень у слові, щоб утворити множину іменника, узгодити між собою слова в словосполученнях і реченнях.
Учень/учениця читає і друкує слова по літерах, спираючись на знання з фонетики та орфографії.
Учень/учениця узгоджує слова у словосполученнях згідно з мовними нормами.
Учень/учениця володіє мовним етикетом відповідно до ситуації (привітання, прохання, вибачення, подяка, комплімент, звертання), вміє поводитися у громадських місцях.