Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Службові частини мови не мають власного лексичного значення, а також – і граматичного. Через це їхня структура значно відрізняється від структури інших, самостійних, частин мови: нема кореня, який містив би ядро лексичного значення, нема префіксів та суфіксів, що надавали б йому додаткових відтінків, нема також і закінчення, яке б давало можливість приймати різні граматичні форми. Відтак сполучники – слова сталі, незмінні і, здебільшого, дуже короткі. Проте і серед іменників або, скажімо, займенників, є чимало коротких слів. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у вмінні відрізняти їх між собою, знаходячи саме сполучники серед значущих частин мови. На екрані перед учнем міститься словесний ряд. Більшість слів у ньому належить до самостійних частин мови, і тільки одне – до сполучників. При цьому всі ці слова приблизно одного розміру, мають однакову кількість літер. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти зайве слово у рядку, тобто таке, що є сполучником, не маючи лексичного і граматичного значення. Власне, саме це і є критерієм підбору: дитина перевіряє всі слова на те, чи мають вони самостійне значення, чи називають вони предмет, якість, дію, число, тощо. Коли дитина вибере сполучник, то його треба не просто виділити, а ще й перемістити у малюнок, який знаходиться над словесним рядом. Ця ілюстрація нова для кожного наступного етапу завдання (як і словесний ряд), тож завдяки цьому вправа набуває форми гри, де слова виступають не просто як сухі академічні одиниці, а як спосіб втілити певний сюжет, доповнивши деталізований та гарний малюнок.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.3
Вибираємо сполучник
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися