Здебільшого дитина працює у школі з тими одиницями мови, що мають письмове втілення. Вивчення частин мови, правопис, граматика – всі ці теми здебільшого освітлюються саме завдяки вправам та завданням, які треба записувати. Тим не менш у побуті абсолютна більшість випадків спілкування (особливо у дітей) приймає форму усної комунікації. Для того, щоб письмова та усна форми мовлення у свідомості дитини стали чимось єдиним цілим, а також для того, щоб учень тренувався сприймати інформацію на слух, і є аудіювання – особлива форма роботи, де початкова інформація про текст надається у звуковій формі, тоді як завдання дитина виконує у писемній. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься розподілювати потік мови на окремі одиниці – слова. На екрані перед дитиною міститься малюнок, котрий має свій сюжет, повʼязаний з текстом, але самого тексту немає, принаймні у письмовій формі. Натомість у наявності є спеціальна кнопка, натиснувши на яку дитина почує набір взаємоповʼязаних спільним сюжетом речень. Або просто одне досить велике та поширене речення. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб порахувати кількість слів у ньому. На малюнку є цифри – це варіанти відповіді на питання про кількість слів. Враховувати треба слова будь-якого значення, довжини тощо. Коли дитина порахує число слів і виділить правильну цифру, то пройде наступний етап завдання, де треба буде повторити ці дії, але текст, як і малюнок, котрий буде його супроводжувати, буде вже інший. Слухаючи його, дитина мимоволі відволічеться на сюжет, але згідно із завданням, треба буде також і рахувати слова, що корисно для розвитку уваги дитини та вміння сприймати звуковий ряд інформації.
Учень/учениця створює та поширює різними частинами мови розповідні, питальні, спонукальні та окличні речення.
Учень/учениця розрізняє речення, за метою висловлювання; упізнає речення за певною комунікативною ознакою ( запитання, прохання, побажання та ін.)
Учень/учениця розрізняє на слух мовні одиниці: звуки, склади, слова, словосполучення; встановлює їхню кількість; виявляє зайві та відповідні зазначеним прикметам.