У ході виконання попередніх завдань дитина завжди знала, яке зі слів є дієсловом, адже на ньому була зосереджена увага. Тепер же учень буде самостійно шукати те слово, яке називає дію, або процеси, які відбуваються згідно з текстом. Це вимагатиме від учня зосередженості, уваги та розуміння значення кожного слова у реченні. На кожному етапі перед дитиною на екрані нове речення ,яке складається з усіх головних складових частин. Власне, граматика, розділ мовознавства, який вивчає члени речення, є темою, торкатись яку дитині ще зарано, але учню належить знати, що дієслово здебільшого разом з іменником є центральною частиною повідомлення. Іменник називає предмет, а дієслово – дію, яка цим предметом виконується. Всі інші слова, які належать до самостійних частин мови, здебільшого характеризують їх – тому й кажуть про групу іменних та дієслівних частин мови відповідно. Дитина читає кожне речення та концентрує увагу на тому, що в них повідомляється. Учень має зрозуміти сенс повідомлення і знайти дію, яка описується чи називається. Після цього дитина залишається просто знайти відповідне слово. Коли учень його виділить, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з іншим реченням. Досить важливо, що під реченням завжди є активна кнопка. Коли учень на неї натискає, то чує звукове відтворення речення. Це дозволяє співвіднести усне та писемні типи мовлення при повідомленні однієї й тієї ж інформації. Завдяки тому, що учень почує смислові акценти, які даються за допомогою наголосу, зрозуміти, де саме «ховається» дієслово, буде легше.
Учень/учениця доцільно вживає дієслова, щоб передати події минулого, теперішнього чи майбутнього.
Учень/учениця створює та поширює різними частинами мови розповідні, питальні, спонукальні та окличні речення.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця визначає кількість слів у реченні з 1-4 слів, складає прості речення (до 5 слів), у тому числі зі службовими частинами мови.