Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Після того, як дитина вже опрацювала теми окремих звуків та складів, настав час працювати вже зі словами – головними одиницями мови. Саме слова виступають в якості головних інструментів для вираження людських думок, ідей та почуттів, а також вони є важливими інструментами комунікації. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати зі словами як з точки зору їхнього правопису, так і з точки зору їхнього лексичного значення. На екрані перед дитиною міститься набір слів. Всі вони неповні – в кожному пропущено по одній літері. Це завдання має два етапи. Перший полягає у тому, щоб доповнити ці слова, завершити їх, вписавши у порожні клітинки потрібні букви і відновивши таким чином сенс слів. Після цього починається наступний етап. Справа в тому, що всі слова обʼєднані тематично, окрім одного. Наприклад, всі слова називають різні обʼєкти інтерʼєру, але серед них є одне, котре називає живу істоту. Учень має розуміти логічний звʼязок між словами та виділити те, яке вибивається з-поміж всіх інших. Коли дитина зробить і це, то пройде на наступний етап завдання. Ця вправа має також і сюжетне оформлення. Виконуючи всі описані вище дії, дитина допомагає персонажам, добрим монстрикам, які хочуть навчитись говорити людською мовою. Наявність такого сюжетного компоненту робить двоетапне завдання більш цілісним, а відтак – і більш цікавим. Візуальний ряд вправи теж різноманітний – по-своєму зображено і персонажів, яким допомагає дитина, і обʼєкти, назви яких учень корегуватиме, вписуючи у порожні клітинки втрачені літери.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.1
Знаходимо зайве
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися