Після того, як дитина вже опрацювала теми окремих звуків та складів, настав час працювати вже зі словами – головними одиницями мови. Саме слова виступають в якості головних інструментів для вираження людських думок, ідей та почуттів, а також вони є важливими інструментами комунікації. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати зі словами як з точки зору їхнього правопису, так і з точки зору їхнього лексичного значення. На екрані перед дитиною міститься набір слів. Всі вони неповні – в кожному пропущено по одній літері. Це завдання має два етапи. Перший полягає у тому, щоб доповнити ці слова, завершити їх, вписавши у порожні клітинки потрібні букви і відновивши таким чином сенс слів. Після цього починається наступний етап. Справа в тому, що всі слова обʼєднані тематично, окрім одного. Наприклад, всі слова називають різні обʼєкти інтерʼєру, але серед них є одне, котре називає живу істоту. Учень має розуміти логічний звʼязок між словами та виділити те, яке вибивається з-поміж всіх інших. Коли дитина зробить і це, то пройде на наступний етап завдання. Ця вправа має також і сюжетне оформлення. Виконуючи всі описані вище дії, дитина допомагає персонажам, добрим монстрикам, які хочуть навчитись говорити людською мовою. Наявність такого сюжетного компоненту робить двоетапне завдання більш цілісним, а відтак – і більш цікавим. Візуальний ряд вправи теж різноманітний – по-своєму зображено і персонажів, яким допомагає дитина, і обʼєкти, назви яких учень корегуватиме, вписуючи у порожні клітинки втрачені літери.
Учень/учениця вміє друкувати великі та маленькі літери
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця правильно друкує слова, вимова і написання яких збігаються.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).
Учень/учениця виділяє в предметах, мовних одиницях (звуках, складах, словах, реченнях) певні характерні ознаки; порівнює предмети, мовні одиниці; знаходить у предметах, мовних одиницях одного рівня однакові, схожі і різні ознаки; вилучає «зайвий» із групи об’єднаних за певною ознакою об’єктів.