Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли людина набуває певного досвіду у використанні різними мовними образними засобами, тема вживання фразеологізмів видається їй досить простою. Однак, для дитини, яка дійсно детально почала з цією темою працювати порівняно недавно, реалізація цього вміння на практиці є нелегкою. Справа в тому, що недостатньо просто знати значення того чи іншого сталого виразу. Необхідно також розуміти, коли доречно ним користуватись, коли його образність може допомогти краще виразити певну думку. Це означає, що не просто розпізнавати такі вирази в рамках уже готових речень, а використовувати їх самостійно досить складно. Ця вправа дає дитині можливість зробити важливий крок на шляху до цього, адже в процесі її виконання дитина тренуватиметься будувати нові речення з фразеологізмами. На екрані перед дитиною міститься зображення речення — іншого для кожного наступного етапу. У ньому бракує фразеологізму, на місці якого — порожня ділянка в тексті. Цей вислів має щось пояснювати, коментувати, доповнюючи речення. Однак, за контекстом уже досить чітко зрозуміло, про що у фразеологізмі йде мова, який відтінок він мусить мати: позитивний або негативний; що він означає та до кого стосується. Тож учень має з-поміж кількох варіантів, що перебувають нижче, під реченням, вибрати один вислів, який підходить для контексту. Важливо, що варіанти, наведені нижче, дуже відрізняються між собою за значенням, схожих не за формою, а за внутрішнім змістом нема. Це полегшує вибір дитини та робить його більш однозначним. Не обовʼязково розуміти тлумачення всіх фразеологізмів, але інстинктивно дитина зрозуміє, який є потрібним для цього конкретного випадку, і коли учень вибере його, то пройде на новий етап завдання до інших висловів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.6
Будуємо речення з фразеологізмами
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися