Лексика української мови вкрай багатогранна і містить у своєму складі безліч мовних одиниць, які групуються не лише у різноманітні підтипи, а й розподіляються у різні тематичні підгрупи, тобто слова можуть розділятись за різними критеріями, і один з них – професійна лексика. До неї входять слова, що належать словниковому запасу професіонала у тій чи іншій справі. Їх обʼєднує лише одне – певна тематика, тоді як граматично й лексично вони можуть бути абсолютно різними. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься добирати професійні слова відповідно до певних вимог. На екрані перед учнем міститься зображення наступної композиції елементів: порожня робоча зона та поряд з нею – набір слів, які розташовано у стовпчик. Над цими елементами міститься формулювання завдання, де вказується професія, з якою повʼязані деякі зі слів у цьому наборі. Школяр аналізує кожне з них по черзі, звертаючи увагу на те, чи повʼязане воно з професійною діяльністю названого спеціаліста. Для того, щоб посилити образність завдання та посилити його ігровий аспект, поряд знаходиться, власне, зображення представника цієї професії. Дитина переносить до робочої зони всі потрібні слова, після чого проходить на наступний етап завдання. Важливо розуміти, що професійна лексика може складатись як з суто спеціалізованих термінів, так і з мовних одиниць, які належать до загального лексичного запасу слів, але особливо часто зустрічаються у мовленні представників названого фаху. Відповідно, це завдання дозволяє розвинути, перш за все, аналітичне мислення та вміння будувати асоціативні ряди. Крім того, дитині значно простіше структурував лексичний запас української мови, якщо названі слова будуть мати певну ієрархію та асоціативні звʼязки.