Робота з текстом — найкращий спосіб опрацювання тої чи іншої мовної теми. Текст дає можливість подивитись, як граматичне значення поєднується з лексичним у певних цілком конкретних випадках. Крім того, текст сам по собі є цікавим. Однак, крім того, щоби працювати з поодинокими реченнями або короткими текстами, не менш цікавою є робота з прислівʼями та приказками. По-перше, усі вони образні, виразні, по-друге, приказки та прислівʼя часто роблять особливі внутрішні смислові акценти на тих чи інших словах. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься доповнювати прислівʼя дієсловами. На екрані перед учнем міститься новий для кожного наступного етапу крилатий вислів. У ньому пропущено дієслова. Дитина має за контекстом зрозуміти, про що йде мова й серед наданих нижче варіантів, і відібрати ті дієслова, які потрібно. Зробити це досить легко, адже приказки, не дивлячись на власну лаконічність, завжди мають певну досить чітку та цілісну ідею. Варіанти дієслів, які розміщено внизу, під текстом приказок, мають однакові граматичні форми, але різні лексичні значення. Тож уся робота буде відбуватись виключно на лексичному рівні. У кожній приказці може бути пропущено відразу кілька дієслів, тож учень має не просто зрозуміти контекст, а й визначити також, які з опрацьованих слів найкраще відображають ідею виразу. Коли школяр вибирає із запропонованих варіантів ті, які вважає правильними, він натискає на них та проходить на наступний етап. Далі треба буде виконати аналогічний набір дій, але як приказка для опрацювання, так і варіанти дієслів будуть іншими. Ця вправа не лише покращує практичні навички роботи з дієсловами, а й також розширює кругозір дитини, бо завдяки вправі вона знайомиться з прислівʼями, яких досі, можливо, ніколи не бачила.