Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Для того, щоби більш ефективно працювати із синонімами, слід навчитися не лише підбирати синонімічний ряд слів, а й навчитись уловлювати тонкощі у їхньому лексичному значенні, які їх відрізняють. Цьому присвячене дане завдання. Синоніми — слова, які мають подібне, але далеко не завжди абсолютно тотожне лексичне значення. Це означає, що вони можуть заміняти одне одного лише в деяких ситуація, у деяких випадках вживання, тоді як в інших значно більш важливими є відмінності між ними. У процесі виконання цього завдання дитина зможе навчитися відчувати такі тонкощі завдяки відповідній роботі з контекстом. На екрані перед учнем міститься дві робочі зони. В одній — речення, де є пропущеним одне слово. На його місці — порожнина. В іншій робочій зоні — синонімічний ряд слів. Усі вони дійсно схожі за лексичним значенням, але вони є відносними, тобто неповними синонімами, а відтак між ними спостерігається й суттєва різниця у внутрішньому змісті. Дитина аналізує кожне з цих слів та подумки ставить на порожнє місце в текст речення. Знайшовши одне-єдине, котре підходить для цього речення, школяр вибирає його — і воно посідає своє місце серед інших слів. Дитина може переконатись у тому, що за лексичним значенням лише це слово дійсно підходить для речення, адже, попри наявність спільних рис внутрішнього змісту, відмінності між синонімами роблять решту слів такими, що не підходять для вживання в цьому випадку. Для того, щоб урізноманітнити візуальний ряд завдання та посилити інтерактивний аспект, обидві робочі зони подаються як діалогові хмаринки, які належать різним героям. Тобто учень може навіть додумати сюжетну основу, де він допомагає двом співрозмовникам підібрати певне слово до контексту, а це посилює зацікавленість учня у виконанні завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.9
Доповнюємо речення найбільш влучними словами серед синонімів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися