Граматичні категорії дієслів можуть бути для дитини досить складними як із причини того, що вони відрізняються від категорій іменникових частин мови, так і тому, що вони мають досить специфічні комбінації форм. Наприклад, у минулому часі дієслово набуває категорії роду. У теперішньому часі дієслово має категорію особи, як і в майбутньому, але майбутня форма має два варіанти: простий та складений зі словом «буде». Вивчити всі ці комбінації може допомогти лише одне — практика. Ця вправа дає можливість отримати практику використання різних граматичних форм дієслів. На екрані перед учнем міститься речення — інше для кожного наступного етапу завдання. Речення розповідає певну коротку історію, тож воно супроводжується ілюстраціями, котрі також змінюються на кожному наступному етапі вправи. У реченні бракує дієслова. Під текстом міститься кілька варіантів слів, що претендують на роль дієслова в реченні. Лексично вони фактично тотожні, адже всі вони є лише формами одного слова. Дитина розуміє, яке значення дієслово має відігравати в реченні. Після цього школяр аналізує контекст. Дієслово не просто має категорію часу й особи. Воно їх втілює, вказуючи як на відношення до мовця, так і на час виконання дії. Учень має зрозуміти, яка форма дієслова підходить для конкретного контексту, після чого необхідно вибрати цю форму — і вона відразу займе своє місце в тексті. Учень після цього пройде на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій. Контекст вимагатиме іншу комбінацію категорій дієслова, що означатиме інший набір форм. Рухаючись між етапами завдання, школяр навчиться орієнтуватись у граматиці цієї частини мови.