Робота зі словами може бути цікавою й захоплюючою, адже, якою б структурованою та систематизованою вона не була, мова надає безмежний простір для творчості. І в ній трапляються досить цікаві випадки, коли зі словами можна «гратись», як і з їхнім буквеним і, відповідно, звуковим рядом. З такими випадками і з однією з форм такої гри дитина познайомиться в процесі виконання цього завдання. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься таке собі слово-перевертень у центрі робочої зони. Над ним є формулювання завдання. Там описується значення слова, на яке треба перетворити подане. Тобто учень стикається зі своєрідною загадкою. Прочитавши наданий опис, дитина починає розуміти, про яке слово йде мова, а відтак і розуміти, як треба переставити літери, щоб отримати те, що потрібно. Важливо, що учень не додає нових букв і не викидає зайвихі. Він працює чітко з тим набором літер, які в нього є в наявності, й отримує абсолютно нове слово. Різниця між лексичним значенням першого та другого слів дивує, особливо спочатку. І це важливо для того, аби учень краще зрозумів багатство української мови й те, наскільки цікаві випадки словотвору трапляються в ній. Коли школяр вдало знаходить нове слово з літер старого, то проходить на новий етап завдання. Ця вправа корисна не лише для розвитку словникового запасу, а також для того, щоб учень краще зрозумів взаємодію між буквами і звуками. Літера, яка позначає твердий приголосний звук в одній ситуації, позначатиме помʼякшений його варіант в іншій, наприклад, якщо приголосний перебуває перед «і» або «я» чи «ь». Тож учень має нагоду проаналізувати фонетичну взаємодію одних і тих самих звуків залежно від ситуації. А різноманіття слів-перевертнів посилює ігровий аспект вправи.