Мета літер — передавати звуки мови на письмі, однак кількість букв та звуків, які використовуються в українській мові, не повністю збігається, адже залежно від обставин звучання може істотно змінюватись. Те, як звучить той чи інший звук у кожному конкретному випадку, є чимось досить варіативним. Голосні можуть бути наголошені або ні; вони можуть наближатися до інших чи звучати абсолютно чітко та однозначно; приголосні можуть бути мʼякі, тверді та помʼякшені, дзвінкі та глухі тощо. Навіть число звуків та букв в одному слові може не завжди збігатися, адже, скажімо, «ь» не дає ніякого звуку, він просто показує, що приголосний перед ним помʼякшується. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься сортувати слова, керуючись тим, скільки в кожному слові звуків та букв. На екрані перед учнем міститься кілька робочих зон, які відповідно підписані. Наприклад, до зони з підписом «Б=3» треба перемістити слова, які мають однакову кількість букв та звуків у своєму складі. Наприклад, таким може бути «людина». Слова для сортування містяться під цими, поки що порожніми, робочими зонами. Дитина аналізує кожне слово, враховує співвідношення звуків і букв, а потім робить висновок щодо належності до певної категорії. Якщо в одному випадку учню потрібно буде знайти слова із однаковою кількістю звуків та букв, то наступного разу дитина шукатиме слово, де літер більше ніж звуків (наприклад, слово «день»). Отже, школяр аналізує кожне слово виключно з фонетичної точки зору, особливу увагу звертаючи на розбіжності між написанням та звучанням. Наприклад, у слові «їжак» п'ять звуків, адже «ї» на початку слова дає два звуки: «й» та «і». Коли дитина перемістить усі слова до робочих зон, які їм підходять, то пройде на новий етап завдання, де треба буде відсортувати новий набір таких слів.