При великій кількості граматичних категорій головним орієнтиром для дієслова залишається питання. Те, як воно виглядає, прямо говорить про те, яку комбінацію категорій має дієслово та які відповідні морфеми є в його структурі. Наприклад, якщо дієслово відповідає на питання «що зробиш?», то це відразу говорить про те, що воно означає завершену дію й має форму майбутнього часу. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься розподіляти дієслова за питаннями, на які вони відповідають. На екрані перед учнем міститься зображення двох робочих зон, які мають цікавий спосіб зображення. Кожна належить певному питання, яке вказується зверху. Між ними — кілька дієслів. Дитина розприділяє їх по цим робочих зонах, відбираючи за питаннями. Усі ці дієслова відповідають на одне з даних питань, тож роз приділити вдасться кожне слово, і кінці роботи між робочими зонами не має залишитись жодного слова. Розподілити слова за питаннями досить просто. Треба просто вибрати, на яке питання опрацьоване дієслова є відповіддю. Коли школяр розсортує всі дієслова по робочих зонах, то пройде на наступний етап, де треба буде опрацювати вже інші дієслова. Крім того, питання, на які ті даватимуть відповідь, будуть також іншими. Рухаючись між етапами, дитина навчиться повʼязувати дієслова з будь-якими питання, на які ті дійсно відповідають. Важливо, що в рамках одного етапу питання досить складні для порівняння. Наприклад, вони мають однаковий час, але відрізняються за видом. Або ж мають тотожний вид і минулий час, але відрізняються за родом. Це дозволяє учню структурувати власні знання про дієслова за допомогою питань до них, а це корисно для більш ефективної роботи з дієсловами в майбутньому.